
"Office survival" pratybas kūrybininkams ir art direktoriams pradedame nuo pačios sunkiausios užduoties - priesaikos!
Kiekviena rimta reklamos agentūra savo dizaino skyriuje nori matyti tik prisiekusį art direktorių.
Jei galvoji, kad tavo vieta ten - kartok paskui mane:
"Pridėjęs kvalifikuotą fotografo ir skulptoriaus ranką prie karštos viryklės, prisiekiu dailioškės diplomu:ištikimai naudoti Helvetica tik geresniame dizaino variante; reklamos eskizus daryti pieštuku, o photoshopo džiaugsmus palikti dizaineriams; žinoti, kad atsakymas į visus "kodėl?" yra - "kodėl gi ne!"; visada turėti gerą paaiškinimą, kodėl panaši reklama jau buvo sukurta: "tie niekšai naudojo laiko mašiną idėjoms vogti".
Tepadeda man dizaineriai ir telydi mano žingsnius kūrybos vadovas.
Amen!"
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą